PGK Żyrardów

ANKIETA

Nawigacja

Treść

  • Ankieta

Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna dlatego zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Dzięki ocenie świadczonych przez PGK usług, będziemy w stanie doskonalić nasze działania, zwiększając satysfakcję naszych Klientów. 

Ankieta
1. Czy kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta PGK Żyrardów był uprzejmy?
1. Czy kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta PGK Żyrardów był uprzejmy?

2. Czy pracownik Biura Obsługi Klienta PGK, pomógł sprawnie załatwić sprawę bądź udzielił pomocnych wskazówek?
2. Czy pracownik Biura Obsługi Klienta PGK, pomógł sprawnie załatwić sprawę bądź udzielił pomocnych wskazówek?

3. Czy Pani/Pana zdaniem czas załatwiania sprawy w PGK Żyrardów jest zadowalający?
3. Czy Pani/Pana zdaniem czas załatwiania sprawy w PGK Żyrardów jest zadowalający?

4. Czy formularze i druki przekazane przez pracownika PGK były jasne i czytelne?
4. Czy formularze i druki przekazane przez pracownika PGK były jasne i czytelne?

5. Czy przestrzegano uzgodnionych terminów?
5. Czy przestrzegano uzgodnionych terminów?

6. Czy chcąc załatwić formalności, korzystają Państwo ze strony internetowej PGK?
6. Czy chcąc załatwić formalności, korzystają Państwo ze strony internetowej PGK?

7. Korzystając ze skali od 1 do 5, gdzie 5 - oznacza ocenę bardzo dobrą a 1 - oznacza ocenę niedostateczną,
proszę ocenić czytelność strony i jej przydatność przy pozyskiwaniu informacji na temat usług świadczonych przez PGK.
7. Korzystając ze skali od 1 do 5, gdzie 5 - oznacza ocenę bardzo dobrą a 1 - oznacza ocenę niedostateczną,
proszę ocenić czytelność strony i jej przydatność przy pozyskiwaniu informacji na temat usług świadczonych przez PGK.






F-7.2-01-05

Wydanie: 1

Zmiana: 1

Kontakt

  • Telefonistka

Biuro Obsługi Klienta PGK Żyrardów przy ul. Czystej 5 jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Kasa czynna jest w godzinach 9:00-14:00.
Rekomendujemy dokonywanie płatności kartą.  

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników spółki:

  • klienci przyjmowani są po uprzedniej dezynfekcji rąk
  • obowiązuje obowiązek noszenia maseczki i rękawiczek ochronnych
  • zalecany dystans, co najmniej 2 m.
  • na sali jednocześnie mogą  przebywać 3 osoby, po jednej przy każdym stanowisku.
  • prosimy o stosowanie się do szczegółowych wytycznych pracowników spółki.
  • wszelką korespondencję prosimy umieszczać w skrzynce usytuowanej na budynku PGK przy ul. Czystej 5. 

Przez cały okres pandemii, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia,
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00,
zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 46 855 40 41 oraz drogą mailową: pgk@pgk.zyrardow.pl 

Wszystkim naszym klientom i Pracownikom życzymy dużo zdrowia.

Napisz do nas
Napisz do nas

NIP: 838 000 72 01
REGON: 750086653
KRS: 0000153850

Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy
Kapitał Zakładowy: 47 207 000, 00 zł

Nr konta: Bank Pekao SA 03 1240 5918 1111 0000 4909 9913

STOPKA_LOGA

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Fundusze Europejskie Programy Regionelne
  • Mazowsze Serce Polski
  • odstęp
  • Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Stopka