PGK Żyrardów

ANKIETA

Nawigacja

Treść

  • Ankieta

Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna dlatego zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Dzięki ocenie świadczonych przez PGK usług, będziemy w stanie doskonalić nasze działania, zwiększając satysfakcję naszych Klientów. 

1. Czy kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta PGK Żyrardów był uprzejmy?


2. Czy pracownik Biura Obsługi Klienta PGK, pomógł sprawnie załatwić sprawę bądź udzielił pomocnych wskazówek?


3. Czy Pani/Pana zdaniem czas załatwiania sprawy w PGK Żyrardów jest zadowalający?


4. Czy formularze i druki przekazane przez pracownika PGK były jasne i czytelne?


5. Czy przestrzegano uzgodnionych terminów?


6. Czy chcąc załatwić formalności, korzystają Państwo ze strony internetowej PGK?


7. Korzystając ze skali od 1 do 5, gdzie 5 - oznacza ocenę bardzo dobrą a 1 - oznacza ocenę niedostateczną,
proszę ocenić czytelność strony i jej przydatność przy pozyskiwaniu informacji na temat usług świadczonych przez PGK.






F-7.2-01-05

Wydanie: 1

Zmiana: 1

Kontakt

  • Telefonistka
  Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
„Żyrardów” Sp. z o. o.
strzałka ul. Czysta 5
96-300 Żyrardów
telefon tel.: +48 46 855-40-41 do 42
fax fax.: +48 46 855-32-80
myszka e-mail: pgk@pgk.zyrardow.pl
godziny

Biuro Obsługi Klienta czynne:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 7.00 - 15.00
środa: 7:00 - 18.00

godziny Kasa czynna:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 7.30- 14.00
środa: 7.30- 14.00 i 15.00- 17.00
Napisz do nas
Imie i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Wiadomość:

NIP: 838 000 72 01
REGON: 750086653
KRS: 0000153850

Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy
Kapitał Zakładowy: 47 207 000, 00 zł

Nr konta: Bank Pekao SA 03 1240 5918 1111 0000 4909 9913

STOPKA_LOGA

Stopka